preskoči na sadržaj

Osnovna škola Šimuna Kožičića Benje u Zadru

Savjeti za roditelje

22. listopada - Međunarodni dan svjesnosti o mucanju Vijest ima dokument u privitku

Autor: Marijana Šarić, 22. 10. 2016. 08:38

Međunarodni dan svjesnosti o mucanju (International Stuttering Awareness Day – ISAD) obilježava se 22. listopada s ciljem podizanja svjesnosti o izazovima s kojima se osobe koje mucaju suočavaju. Zajednički ga obilježavaju osobe koji mucaju i njihove obitelji te stručnjaci, logopedi i drugi – nastavnici, istraživači i kliničari, koji se bave mucanjem. Više o karakteristikama i uzrocima, te načinu kako trebaju reagirati roditelji i odgajatelji možete pročitati u prilozima koje je pripremila je Antonela Puharić Burčul, školski defektolog.

 [više]

Font koji olakšava čitanje disleksičarima

Autor: Marijana Šarić, 23. 3. 2015. 09:22

Zahvaljujući Nizozemcu Christianu Boeru, odnosno njegovoj tipografiji (fontu) Dyslexie, život disleksičara postat će znatno lakši. Naime, ovaj 33-godišnji grafički dizajner, koji sam pati od disleksije, još kao student krenuo je razvijati novi font koji će olakšavati disleksičarima čitanje, a nedavno ga je na svojoj web stranici ponudio besplatno, piše State.com.

 

 [više]

Polazak u 1. razred

Autor: Marijana Šarić, 13. 2. 2015. 14:42

Polazak u školu predstavlja veliki korak u životu djeteta, ali i njegovih roditelja. Krenuti u školu za dijete je jedna od stvari koje ga najviše plaše i uzbuđuju. Kako bi dijete moglo udovoljiti novim zahtjevima treba biti psihofizički zrelo za polazak u školu. Kronološka dob kao jedini kriterij uspješnog starta đaka-prvaka pokazao se nedovoljno pouzdanim. Pored razvijenih intelektualnih sposobnosti: pamćenja, rezoniranja i koncentracije, potrebno je da dijete posjeduje neke vještine i znanja, a također i određeni stupanj socio-emocionalne zrelosti.

 [više]

Dječji džeparac

Autor: Marijana Šarić, 23. 3. 2015. 09:25

Najbolji način na koji se dijete može naučiti financijskoj odgovornosti svakako je džeparac. Štednja, odlučivanje, planiranje, dijeljenje i odgovornost samo su neke od lekcija koje dijete može dobiti kroz funkciju džeparca. Važno je naglasiti kako džeparac nije novac koji dijete zarađuje odrađujući kućanske poslove. 

Više klikom na ovu poveznicu...

 [više]

Što djeca uče kroz sukobe

Autor: Marijana Šarić, 13. 2. 2015. 14:10

U mnogim obiteljima vlada mišljenje da je sklad pod svaku cijenu bolji od sukoba, no sukobljavanje je sastavni dio svakodnevnog života s kojom se djeca trebaju naučiti nositi. U sukobu i nadmetanju djeca odmjeravaju vlastite snage i pri tomu uče procjenjivati sebe i druge, pokušavaju izboriti i osigurati svoj položaj unutar obitelji, ali i u krugu vršnjaka.

 [više]

Komunikacija u obitelji

Autor: Marijana Šarić, 13. 2. 2015. 14:01

Priredila: Melita Knežević, školski psiholog

u OŠ Šimun Kožičić Benje- Zadar

                  Komunikacija unutar obitelji predstavlja kvalitetu odnosa među članovima obitelji međusobno, gdje je dovoljno da jedan član nije uspostavio dobru komunikaciju sa drugim članom obitelji, pa da se to negativno odrazi na zadovoljstvo čitave obitelji. Pritom,  pod pojmom „komunikacija“ ne mislimo samo na izgovorene poruke, jer one čine samo manji dio cjelokupne komunikacije, već i na sve ono što nazivamo neverbalnom komunikacijom, a to su: stav tijela, boja glasa, ton glasa, geste, mimika lica, pokreti tijela, ritam govora i načini postupanja prema nekome, koji mogu pratiti izgovorenu poruku ili ne.

 [više]

INDIVIDUALIZIRANI PRISTUP U NASTAVI

Autor: Marijana Šarić, 13. 2. 2015. 13:58

Individualizirani pristup je oblik podrške učenicima s posebnim odgojno obrazovnim potrebama ( urednih intelektualnih sposobnosti).Pod individualiziranim pristupom se podrazumijeva niz postupaka i aktivnosti koje će provoditi svi sudionici u odgoju i obrazovanju učenika   a pod tim se misli, prije svega, na primjenu onih metoda, sredstava i didaktičkih materijala koji podupiru posebne edukacijske potrebe djeteta (npr.potrebe uvjetovane teškoćama čitanja i pisanja i / ili računanja,oštećenjem vida, oštećenjem sluha, cerebralnom paralizom, teškoćama u održavanju pažnje (ADD) i /ili teškoćama u ponašanju i sl. )

 [više]

Djeca s posebnim potrebama Vijest ima dokument u privitku

Autor: Marijana Šarić, 13. 2. 2015. 14:04

Priredila: Antonela  Puharić Burčul, školski defektolog, logoped

 [više]

 



Dječji memorandum roditeljima

               

(Iz projekta "Health education" USA - Zdravstveno obrazovanje SAD)

 

                                                                                                                                                                                                                  Nemojte me razmaziti. Vrlo dobro znam da ne mogu imati sve što želim. Ja vas samo iskušavam.

Nemojte se bojati biti strogi. To mi se sviđa. Pokazujte gdje mi je mjesto.

Nemojte sa mnom na silu. To me uči da se jedino sila uvažava. Radije ću reagirati na uputu.

Nemojte biti nedosljedni. To me zbunjuje i tjera me na to da pobjegnem od svake obveze.

Nemojte obećavati. Možda nećete moći održati obećanje pa ću izgubiti vjeru u vas.

 

Nemojte vjerovati mojim provokacijama kad govorim i činim stvari samo da vas rastužim. Mogao bih pokušati doći do još koje "pobjede".

Nemojte se previše žalostiti kad kažem da vas mrzim. Ne mislim ozbiljno, ali bih htio da vam bude žao zbog onog što ste mi učinili.

Nemojte da se osjećam manjim nego što jesam. Zbog toga ću glumiti "velikog lafa".

Nemojte umjesto mene činiti stvari koje mogu učiniti sam. Zbog toga se osjećam kao beba, a mogao bih vas početi doživljavati kao sluge.

Nemojte me ispravljati pred drugima. Bit ću mnogo pažljiviji ako sa mnom razgovarate tiho i nasamo.Nemojte o mom ponašanju diskutirati za vrijeme svađe. Ne znam zašto onda slabo čujem, a i nisam sklon suradnji. U redu je da se poduzmu potrebne mjere, ali diskusiju odložite za kasnije.

Nemojte da imam osjećaj kako su moje pogreške zapravo grijesi: Moram naučiti griješiti, a da se ipak ne osjećam zlim.

Nemojte stalno prigovarati. Ako to budete radili, morat ću se početi praviti gluh. Nemojte zahtijevati objašnjenja za moje ponašanje. Ponekad zbilja ne znam zašto sam nešto učinio.Nemojte me štititi od posljedica. Moram učiti na iskustvu.

Ne odbijajte me kada tražim odgovor na normalna pitanja. Ako me odbijete, vidjet ćete da ću prestati ispitivati, a informacije tražiti negdje drugdje.

Nemojte mi govoriti da ste idealni i nepogrješivi. S takvima je teško živjeti.

Ne brinite zbog toga što smo malo zajedno. Važno je kako smo zajedno.

Nemojte zaboraviti da ne mogu odrasti bez razumijevanja i podrške - zaslužena pohvala ponekad izostane, ali prijekor nikad.

 

Upamtite više učim od primjera nego od kritike.   

 

I pored svega mnogo vas volim. Volite i vi mene...


USPJEH UČENIKA

POPIS UDŽBENIKA
OKVIRNI VREMENIK PISANIH PROVJERA ZNANJA

    

        

Kalendar školske godine
Arhiva vijesti

 

Kalendar
« Kolovoz 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Brojač posjeta
Ispis statistike od 14. 12. 2010.

Ukupno: 344767
Ovaj mjesec: 1793
Ovaj tjedan: 493
Danas: 258
Arhiva dokumenata
CMS za škole logo
Osnovna škola Šimuna Kožičića Benje u Zadru / Asje Petričić 7, HR-23000 Zadar / os-skbenje-zd.skole.hr / ured@os-skbenje-zd.skole.hr
preskoči na navigaciju